Wednesday 10 October 2012

MUSUH NEGARA SENJATA PEMBANGKANG

Alat Kuasa asing, Yahudi uNtuk "menukar regime" yang tidak mengikut telunjukk mereka dan menjadi ALAT AMPUH PAKATAN RAKYAT UNTUK MERAMPAS PUTRAJAYA.

SUARAM juga akhirnya mengakui menerima DANA dari National Endowment for Democracy (NED) dan Open Society Institute (OSI) yang ditadbirurus oleh George Soros yang bermatlamat melakukan 'REGIM CHANGE" di mana mana negara yang tidak mengikut telunjuk Jews dan Israel, seperti Malaysia.

William Bourdon, ADALAH lawyer Perancis yang telah dijemput oleh Anwar bin Ibrahim, Ketua Umum Pakatan Rakyat, untuk memberi taklimat di Dewan Rakyat Malaysia-(percubaan Anwar menggunakan anasir luar mempengaruhi MP setelah Budger PR dilihat gagal). Lawyer Perancis itu juga adalah lawyer yang bertindak bagi pihak SUARAM dalam isu SCORPENE. William Bourdon adalah juga lawyer bagi George Soros dalam kesnya mengenai jenayah perdagangan Matawang Antarabangsa.

Oleh itu anda jangan hairan jika pemberi DANA ini juga adalah sebahagian dari mereka yg memberi dana menjatuhkan Ghadaffi, dan sedang menjatuhkan Kerajaan Syria kini..ringkasnya mereka di belakang "ARAB SPRING"..


Kita juga tidak hairan jika mereka selama ini berada di belakang Pembangkang di Malaysia. Selama ini kita menyaksikan SUARAM dijadikan senjata yang ampuh oleh Anwar Ibrahim untuk menyerang kerajaan dan kepimpinan negara khasnya DS Najib Tun Razak. 

Sejak Anwar dipenjara dahulu, SUARAM dan kuasa asing telah berusaha menyokong Anwar melalui Nurul Ezah Anwar. Penyusupan ini amat ketara kini terutama apabila ia menyusup ke atas pemimpin yang amat terdesak mendapatkan kuasa.

Anwar sanggup ke Paris menjemput William Bourdon, lawyer Perancis yang juga lawyer upahan SUARAM untuk memberi taklimat mengenai kes Scorpene, satu kes yang telah ditutp oleh Mahkamah Perancis beberapa tahun yang lalu.

William Bourdon juga adalah peguam utama George Soros dalam kes jenayahnya menganjurkan perdagangan matawang di peringkat antarabangsa sehingga suatu waktu dulu telah menjatuhkan ekonomi Korea Selatan, Malaysia, Thailand, Indonesia dan Singapura.

Pertalian SUARAM, William Bourdon, George Soros, Pembangkang dan Anwar Ibrahim tidak boleh dipandang ringan oleh Rakyat Malaysia. 

PRU13 nanti, rakyat Malaysia harus berjihad menentang musuh negara ini yang amat nyata di hadapan mata kita, Rakyat Malaysia yang cintakan negara ini dan cintakan keamanan perlu berjihad. Kita berjihad kerana kita tidak mahu berlaku "Malaysian Spring"..

No comments:

Post a Comment

Be ethical please

Sahih International

And let there be [arising] from you a nation inviting to [all that is] good, enjoining what is right and forbidding what is wrong, and those will be the successful.

Malay

Dan hendaklah ada di antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan (mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). Dan mereka yang bersifat demikian ialah orang-orang yang berjaya.

(Surat Ali-Imran 3:104)

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya.

Awaslah! Kamu ini adalah orang-orang (yang melanggar larangan), kamu sahajalah yang suka (dan percayakan mereka, sedang mereka tidak suka kepada kamu. kamu juga beriman kepada segala Kitab Allah (sedang mereka tidak beriman kepada Al-Quran). Dan apabila mereka bertemu dengan kamu mereka berkata: "Kami beriman", tetapi apabila mereka berkumpul sesama sendiri, mereka menggigit hujung jari kerana geram marah (kepada kamu), katakanlah (wahai Muhammad): "Matilah kamu dengan kemarahan kamu itu". Sesungguhnya Allah sentiasa mengetahui akan segala (isi hati) yang ada di dalam dada.

(Surat Ali Imran 3:118-119)

Tak Popular takpe